vinst å förlust

jag ställde aldrig

om köksklockan

till vintertid



har alltså lixom

vunnit en timme

många ggr

men i helgen

blev det en förlust



lördagsmorgonen

räckte otroooligt länge

hann såååå mkt

men till slut insåg jag

att nåt var fel



klockan hade saktat sig

närapå enåenhalvtimme

nåväl

med tanke på hur länge

jag vunnit tid

(samt skrämt slag på vissa med min klocka som visar 8 när den bara är 7 t.ex)



så får jag väl ta

tidsförlusten i lördags

med en klackspark



nu har klockan stannat helt

på tioitvå

får ta å byta batteri idag

å då kanskeee jag ställer



den rätt

får väl se...


Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Tiden är relativ, lev i nuet.

2011-02-16 @ 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0