stråk-teori

om ni e intresserade

av fiolspel

så kan ni sluta läsa nu

d här handlar inte om

fiol-stråk-teorier



enligt min erfarenhet

å den e hyfsat stor

i vissa frågor å

på vissa ställen

iaf när d gäller

taggsvamps-stråk



den växer lixom

oftast i stråk

idag kändes teorin

inte lika stråk-aktig

som vanligt



men utimellan

hittade vi ngr stråk

med taggisar

d syns lixom på skogen

ungefär hur

stråken går



har funderat å funderat

hur berggrunden påverkar

svamparternas förekomst



vad hittar jag

på min gård när

jag kommer hem

jo en geolog



tyvärr kastade han

inget ljus över mina

berggrundssvampteorier

så jag får fortsätta fundera

men d gör jag gärna

i svampskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0