blyga å finkänsliga

bör sluta läsa nu

ni andra ni kan fortsätta



Mitt i natten går lille Johan på toaletten.
Plötsligt hör han stönande från sovrummet.
Han tittar in och ser att föräldrarna har sex.

Innan någon av dom hinner reagera så utropar lille Johan:
- Jag ska rida hästen!
Lille Johan hoppar upp på pappans rygg som är är glad att sonen inte ställer
några obekväma frågor,och låter honom hållas.

En kort stund senare börjar mamman flåsa allt häftigare och stöna allt högre,
varpå lille Johan utropar:
- Håll i dig pappa!
Det är nu jag och brevbäraren brukar bli avkastade!



Mamman försöker förmana sin 17-åriga dotter för livets faror:

- Vad gör du om du blir antastad av en man en mörk kväll på en mörk gata?

- Jag skulle kvickt dra ner byxorna på honom och lika kvickt dra upp min kjol...

- Är du från vettet, flicka lilla?

- Nej, vem tror du springer fortast,

en karl med byxorna nerdragna eller en flicka med uppdragen kjol ?



Pojken sov mellan föräldrarna,men det var Lördag och dags för sex.

Pappan började försiktigt bära pojken till sin säng men det bar sig

inte bättre än att han snubblade och tappade pojken,som i sin tur skriker:

DET HÄR JÄVLA KNULLANDET TAR SNART LIVET AV MIG!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att jag fick mig några goda skratt till kaffet! :-)

2011-08-11 @ 12:11:17
URL: http://ordlusta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0