instängt

min statusrad på facebook nu på morgonen

(till mina blogg-läsare som ännu inte finns på fb)

denna dag oxå ett liv...minns inte om ngt tidigare val orsakat så mkt diskussioner & reflektioner som detta val...och det är förstås bra...inte att det nu blev som det blev (enligt min åsikt)...men att det diskuteras...ventileras...det mesta som stängs in och isoleras växer...frodas...och blir värre och värre...det är bara att kika in i ngn bortglömd burk med matrester...urk...



min blogg:

många statusrader cirkulerar
där det står att sd-sympatisörer
ska bort från deras vän-listor

visst förstår jag ide´n
men jag tror inte på den
tror inte det funkar så

utestängning
ihjältigning

hur det funkade ser vi ju
på valresultatet

fast visst vore det enkelt
om deras åsikter ändrades
bara för att ¨vi¨ säger upp
kontakten med ¨dom¨dvs SD

men....

ändrar du din åsikt
om ngn ¨vän¨säger upp
bekantskapen pga din åsikt???



Kommentarer
Postat av: Myrna

Nixpix!! Vad det än gäller, politik eller livet i övrigt, ju mindre jag frotterar mig med andra, ju mer tänker jag i samma cirklar. Så diskussionen MED Sverigedemokraterna måste få plats, inte bara OM dom. Samarbete NEJ, men sakliga diskussioner om vad de i grunden står för vore intressant, kanske fler av deras väljare missat deras värdegrund!? /U

2010-09-21 @ 20:22:23
URL: http://myrna54.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack Ulrika! :) Du har också en väldigt fin blogg och skriver väldigt fyndigt :)

2010-09-22 @ 17:02:15
URL: http://bralranus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0