gardin-blogg

dubbelmoral

är bra att ha

förlorar man den ena

har man den andra kvar

eller hur det nu var...



fnulat på en gardinblogg

i veckan

ända sen jag otroligt nog

bytte köksgardiner



tycker att gardiner är

överreklamerat

överhuvudtaget

föredrar ljuuusa gardiner

om det absolut

måste vara gardiner



men nu kan jag

inte lägga in

gamla gardinbloggen

för idag råkade

jag hmmm...

konstigt



jag gick in på loppisen

på torget

har NÄSTAN slutat

loppisshoppa



men idag föll jag

handlöst

för ett par

just det

SVARTA gardiner!

ha en trevlig kväll allihopa


Kommentarer
Postat av: GP

Jag köpte panelgardiner med svart botten och blommor i två olika bruna nyanser förra veckan... Låter inte klokt, men de är riktigt fräscha!

2010-10-29 @ 18:57:56
URL: http://nyatider.wordpress.com
Postat av: Myrna

Ja men det är väl bra....Med svarta till nästa sommar ;-) Gardinmoralen är lite dubbel här med, förstår inte själva bytandet?! Har jag fina som funkar o passar mig....Varför då byta??? Ändå har jag en låda med gamla gardiner??? Kanske flyttar jag nån gång L Ha en skön o lat helg/U

2010-10-29 @ 18:58:13
URL: http://myrna54.blogspot.com
Postat av: ulrika

svarta gardiner är fina...äger faktiskt ett par svarta panellängder oxå...med kvistar på ler...fast i lgh sitter det bara gardinstänger i kök å vardagsrum...därför lever vi ett rätt så gardinfritt liv här!

2010-10-30 @ 07:45:17
URL: http://svamplust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0