galghumor / telia

¨min¨mobil stod
i görans (makens) namn
telia ringde och
ville förlänga abonnemanget



tyvärr sa jag vänligt
göran är död
och jag ska flytta
abonnemanget
till mitt namn snart
så ni behöver INTE
ringa igen
ang. görans abonnemang



ojdå, vi beklagar
ingen fara sa jag
och vi lade på



en vecka senare
ringde det igen
hej det var från telia...
blablabla ang.
görans abonnemang
då gick min säkring
(väldigt trött på
telefonförsäljare
och irriterad på
mig själv som
inte nixat)



sa kallt att göran var död
förra veckan när ni ringde
och han har inte blivit
levande igen
KLICK!
sa det i luren
när de lade på
trodde de att jag
ljög eller...



nåväl, jag tog mig för
med att byta namn på
abonnemanget iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0