galghumor i flera delar

nä, det blir bara värre
och värre...

jag verkar ibland
hård och kall och krass



fast det är jag inte
inte hård och kall alltså
fast krass
jag menar att
döden är döden
ingen sömn
ingen vila
utan DÖD
that´s it



tack vare min galghumor (bla)
har jag överlevt
att min man dog för
snart tre år sedan
och att
min pappa dog
förra sommaren



ibland hamnar jag i
tragikomiska situationer
pga det
(alltså jag ser det komiska i det hela,
men det är inte alltid att andra gör det...)



det kan ju ha att göra med
hur jag lägger upp det hela
eller rättare sagt
inte lägger upp det hela
utan jag bara säger som så
han är död

ff följer ang. min galghumor
det här var bara en inledning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0