världsliga ting

döda ting

är världsliga ting

brukar jag hävda

men ändå blev jag



överlycklig när min bil

blev färdig två dar

innan jag hoppats

bilen som sådan

har jag inga

känslomässiga bindningar till



men allt jag

använder bilen till

gör mig antingen

glad å lycklig ( tar mig till jutis t.ex)

varm å mätt (slipper gå till affären i kylan)

osv



nu hade jag ju tur

att få låna en bil

och det är en god sak

OBS! jag har INTE tuggat

på lånebilen



men det är lite läskigt

att låna fordon av ngn

om nåt händer osv...

om ni ser en svart bil idag

med dåliga lysen



som ändå lyser upp vägen

då är det jag

som lyser av lycka!


Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Tuta och kör!

2010-11-17 @ 16:39:39
Postat av: ulrika

japp, sladdar å leker oxå!

2010-11-17 @ 16:56:03
Postat av: Myrna

Ser kallt ut det där!! Kram från en ännu snöfri ö

2010-11-17 @ 17:35:43
URL: http://myrna54.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0