ordflöde

när jag skriver

så är det så

att orden lixom

bara hoppar ur mig



jag skriver å skriver

på samma sätt är det

med bloggkommentarer

ibland svarar jag

ibland inte



det är inget personligt

handlar inte om postgången

det råkar bara bero på

hur ordflödet såg ut

när jag läste er kommentar



jag läser alla kommentarer

uppskattar dom mkt

även muntliga kommentarer

är kul att få



jag läser bloggar

läser rätt många

gillar att läsa dom

ibland kommenterar jag

å ibland inte



det är inget personligt

handlar bara om

flödet av ord

där å då

Kommentarer
Postat av: AC

Så tänker även jag =)

Kram <3

2010-12-18 @ 15:14:54
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/
Postat av: GP

Samma här.

2010-12-18 @ 16:15:18
URL: http://nyatider.wordpress.com
Postat av: Diana

Fortsätt i samma stil, VI ÄR MÅNGA SOM ÄLSKAR DITT ORDFLÖDE!

2010-12-20 @ 03:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0