jag höll ut...

...nu är julen slut

fast det var en bra jul

mkt var som vanligt

en del var ovanligt

har släppt alla ideer

om att julen

å dess tillbehör

alltid ska vara samma

som tidigare



ingenting är längre som förut...

så varför ens försöka

stanna eller vrida tbx tiden

det är som det är

å då får jag försöka

göra det bästa av det



å faktiskt

är jag rätt nöjd med julen

eller egentligen

mkt mer nöjd än vad jag trott

att jag skulle bli



å nu vänder ljuset tillbaka

tycker redan det blivit

ljusare igen


Kommentarer
Postat av: ami

Det är bara att hålla med på alla punkter :) !!!

2010-12-27 @ 10:09:41
Postat av: GP

Jajamän! Visst är det lite, lite ljusare...

2010-12-27 @ 11:26:22
URL: http://nyatider.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0