citat å trams - som troligen bara jag minns...

vissa inte rumsrena

jag menar hur blir man

efter att ha växt upp delvis

på en bilverkstad

sen arbetat i gruvan

å dessutom har dålig humor?!?



men iaf

ni som läser min blogg

vet ju att mina kopplingar

slirar loss ibland



hört i gruvstugan av en manlig kollega:

den som sa att det skönaste som finns

är att kn_lla

han hade nog aldrig varit

riktigt sk_tn_dig...



hört på ett välbesökt möte i byastugan:

det är smällar man får ta...

ooops *rodnar*

det var den gången

jag drabbades av kraftig minnesförlust

jag menar snäll som jag är

funderade jag ut ett vänligt uttryck

för att framföra min åsikt

öppnade munnen å sa

mitt hjärtas mening

vilket inte var den vänliga fras

jag tänkt ut



blev varse det på hemvägen

när grannen sa vad jag sagt...

för det var inte vad jag mindes

nåväl, uttrycket funkade ju tydligen

å dessutom roade det tydligen ( vissa iaf ) 

p.s

 istf att säga: sluta stå där å flina för det här är inte roligt,

 bestämde jag mig för att säga: sluta dra på munnen för det här är inte roligt ( med vääänlig röst )

jag sa vad jag tänkte å inte det jag funderade ut så pedagogiskt... d.s

p.p.s

nu flummade jag iväg igen...som vanligt d.d.s





Kommentarer
Postat av: Madde

Minns och ler....!

2010-12-30 @ 21:11:17
URL: http://micaavesterlund.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack detsamma! :) Önskar dig en fin början på året 2011, Gott Nytt År!

2010-12-30 @ 21:31:55
URL: http://sofiaskriver.blogspot.com/
Postat av: Gert

Skrattar med hjärtat

2011-04-09 @ 20:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0