en man i byrålådan



nä så var det inte
däremot en man
på gården

en efterlängtad
eftertraktad
sällan skådad
i mina hemtrakter

men så helt
oförhappandes
fanns han där
alltså han
bara fanns

sa inget
stod där
alldeles tyst
och stilla
och lixom väntade

jag upptäckte honom
av en slump
trodde inte
mina ögon
när jag såg honom

tittade förundrat
på honom
tog ett
varligt grepp
om foten
och lyfte

åh
en karl-johan
hemma på
min gård
i närheten av
garaget förstås

(det är väl där männen finns???)

ha en fin dag allihopa
med eller utan män
och svamplust osv...


Kommentarer
Postat av: Myrna

Haha!! Fler karlar än här L Får väl plocka fram korgen snart ;) Kram/U

2010-08-30 @ 16:34:09
URL: http://myrna54.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0